prooooooT~

Selasa, September 08, 2009

sold in

KSPT 7655/RM67
click to enlarge

dikesan oleh kakMok.10s so muchy beb!datangnye dari blog kepunyaan blogger bukittinggi indonesia.so made in indon.so nk beli die kne pos k cni.so ble pos maka tmaktub la postage*postage sebanyak empat ploh lapan hengget malaysia tuk satu set pos.so jika herge KSPT 7655 ini enam ploh tujuh hengget malaysia dan postage pula sebanyak empat ploh lapan hengget malaysia, maka jumlah keseluruhannye adalah RM115.oke.namun yang demikian trase berat hati untuk mndapatknnye karna postage mlebihi separuh herge KSPT 7655.

dalam intipati perniaga-perniaga sekitar malaysia, profit tu keutamaan dalam berbisnes.berdasarkan kes study di atas, profit bg ako adalah kepuasan membeli produk ini.dan postage adalah belanja untuk mdapatkan net profit pada income statement untuk diposkan ke balanceSheet.eh2.jap2.postage ditolak after sales o msuk kt expenses??ha ha ha.

so beli o x????
pk dolu ye!

amaran batu keras : makhluk2 ACCA jgn nk mgedikkn diri anda mengomen 4 dis n3 ye!! ha ha ha



6 komeng:

CAHAYA berkata...

merah, best!

d_ berkata...

veriveri besh!p sold in da jd sold out :(

hansuke berkata...

giler kecik pinggang baju ni..ko bole muat ke beb? tu blom lagi pas makan rumah ke rumah time raye. aku ingat tercabut butang kat tgh2 tu kalu dah kenyang+buncit. uih..bole jadi sekshi plak baju ni nnti..hm..=) eh, ke takde butang..huhu~

d_ berkata...

hahahaha.ni bkn bju ciap la beb.ni kaen jah cume die pakaikn kt patung xberkepale.u hu

shera berkata...

aku makhluk cov4 namun agak kepeningan membaca case study di atas..hakhak..x jadi beli ke babe?

d_ berkata...

case study y mcabar IQ anda!ha ha.sold out da la beb...:((

Catat Ulasan